reklama

Ako sme naložili so slobodou? Ako s hubami? Vysušili sme ju?

Keby sa nás dnes  étos novembra  1989 opýtal, ako sme za tých 25 rokov naložili so slobodou, ako by sme mu  odpovedali? Ponúkam niekoľko možných odpovedí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Kultúra

Povedz mi, čo čítaš, a ja ti tiež poviem, koľko mám na účte.

Medziľudské vzťahy

Po novembri sme mnoho získali. Kedysi sme mali jedného nepriateľa – komunistickú stranu, dnes je nepriateľom každý každému.

Pôžičky a bankový sektor

S láskou pracuje na našom úpadku. Chvíľu sa vďaka nemu môžeme zakrývať väčšou perinou, než na akú máme, a potom o ňu definitívne prídeme.

Politika

Výrokom, že politika je panské huncútstvo, robíme pravde rovnakú službu, ako keď povieme, že brutálna vražda je matematická operácia mínus jeden.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Politik

Lož politika nikdy nemá krátke nohy.

Hospodárstvo

Pripomína rozprávku o troch grošoch, z ktorých päť míňame.

Životná úroveň

Ak by sme ju merali len dostupnosťou mandarínok a toaletného papiera, je vysoká.

Slobodné médiá

Sloboda médií sa prejavuje najmä v tom, že nám môžu slobodne ponúkať aj tie najväčšie kraviny.

Holubičí národ

Ako je to možné, že s pristrihnutými krídlami dokážeme tak rýchlo odletieť od každého problému?

Sme stádo

Že sme stádo oviec, s tým som sa už vyrovnal. Ale prečo sme v tejto funkcii ešte aktívni a sami si striháme vlnu, to nepochopím.

Vývoj spoločnosti

Vrátili sme sa k prírode, kde platí, že silnejší pes je...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Bohumil Synek

Bohumil Synek

Bohumil Synek

Bloger 
  • Počet článkov:  18
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som naivný romantik, ktorý berie slová vážne a rozhorčuje sa nad každým rozporom medzi nimi a činmi. V dôsledku takejto orientácie nemôžem nebyť pesimistom. Som pesimistom rád, pretože ma občas dokáže niečo pozitívne prekvapiť. Vtedy však spravidla nepíšem. Až do chvíle, kým nezistím, že to pozitívne prekvapenie bol výsledok mojej naivity... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu